divendres, 15 d’abril del 2016

Ende

Ende es una població gran. Esta situada en un lloc molt maco al costat del mar i enmig de volcans.
Aquest matí amb moto he anat a un poble a dalt d'una muntanya propere amb unes vistes fantàstiques. Al poble d'Arika he demanat pel lloc on hi havia les millors vistes panoràmiques, i la meva sorpresa ha estat gran quan la noia que m'ha acompanyat, despres de caminar uns 20 minuts, ha arribat a un saltant d'aigua. M'hi ha molts per la zona, aquest fa uns 20 metres.
De tornada al poble m'ha fet entrar a la cuina de casa seva on la mare m'ha ofert un cafè.
Ç

La cuina


Ende des del camí a Arika

Després he anat a banyarme a una platge a prop del poble. Les platges sòn de sorra negre i hi ha pedres de color blau cel,  com que és diumenge hi havia gent del poble i he estat una estona parlant. El lloc molt maco.
He vist un animal que no coneixia, un peix saltador i reptador d'una 10 cms de llargada molt prim que saltava del mar a les roques i al revés i per les roques

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada