diumenge, 17 d’abril del 2016

Maumere

Estic a Watterang, al nord est de la illa de Flores i a uns 30 quilòmetres a l'est de Maumere.
He passat els darrers dies a la illa de Flores aqui en un bungalow al costat de la platja. Estic a l'hotel anomenat Lena House.
El dia que vaig arribar, el dissabte dia 9 hi havia molta gent, (nomes hi ha 8 bungalows), tots viatjers com jo, el diumenge plegats vàrem llogar una barca i les 9 persones vàrem anar a fer snorkeling a unes illes que hi ha a prop. Va ser molt maco, ple de jardins de corall de tots colors. Vàrem arribar nadant, despres de veure corall blau, en un petit poble de pescadors, 30 famílies, i vàrem passejar uns moments. Jo anava amb un parell de nois de Burgos. Les cases estan damunt de palafits, i la gent aprofita el sota de les cases per resguardarse del calor. En un d aquests llocs s estàven preparant el dinar, fèien a la brasa tres peixos i una llagosta, en acostarnos a mirar, ens vàren oferir la llagosta, quina passada de gent! I ens la vàrem menjar, esclar.
Ahir també va ser un dia magnífic per a mí. Vaig llogar un guia i a les 5 del matí dues motos ens vàren portar al peu del volcà Egon. Vàrem pujar al volcà. Aquest esta en activitat pero molt tranquil, hi ha fumaroles al cràter una de les quals és molt gran, la més gran que he vist, quan hom va pujant no sap si són núbols o fum. Fa molta fressa i surt fum a molta presió.


  El volcà Egon amb la fumarola gran

 El petit poble de pescadors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada